Nieuwjaars groet - Reisverslag uit Sydney, Australië van kiwienkiwi - WaarBenJij.nu Nieuwjaars groet - Reisverslag uit Sydney, Australië van kiwienkiwi - WaarBenJij.nu

Nieuwjaars groet

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg

01 Januari 2013 | Australië, Sydney

Sydney 1 januari 2013

Wij wensen alle mensen die de moeite hebben genomen ons via deze site te volgen, de aller allerbeste wensen voor 2013. Veel gezondheid, plezier en voorspoed.
Jullie hebben hopelijk niet alle verslagen uitgespeld, want ik ben lang van stof. De site is ook de basis van de samen te stellen fotoboeken. daarbij zijn details belangrijk om foto's te kunnen plaatsen.

Het is hier zonnig warm weer, vol op zomervakantie.
Bij Mac Donalds, waar we zitten te wifien smaakt de cappuccino en de wortelnoten taart (onze gemeenschappelijke verslaving) meer dan zalig.

Frans en Joke

  • 02 Januari 2013 - 03:15

    Michiel:

    Bedankt voor het belletje en gelukkig 2013 en mogen jullie nog veel reisavonturen beleven;)

  • 02 Januari 2013 - 09:41

    Yvonne Teunissen:

    Ha Lieverds, heb nog gekeken of ik een glimp van jullie kon opvangen!! Hoe was het op de brug bij Sydney?
    voor jullie ook, heel veel goede gezondheid en veel mooie avonturen gewenst!!
    Dikke kus, Yvonne

  • 02 Januari 2013 - 23:36

    Marian Ligthart:

    We wensen heel veel lichtpuntjes in het komende jaar en geniet zo lang als je kan van deze mooie wereld!!!!
    Lieve groeten, Koos en Marian

  • 03 Januari 2013 - 11:11

    Annemiek:

    Gelukkig Nieuwjaar! En geniet nog van jullie laatste reisweek in Australië

  • 03 Januari 2013 - 17:34

    Anne Marie Van Wieringen:

    Dag lieverds, ook mijn beste, beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat nieuwe perspectieven zullen opdoemen aan de horizon. In liefde en gezondheid, he Jook en Frans? Ik heb weer genoten van jullie foto's en verslagen. De namen van de plekken zijn me nog steeds vertrouwd. Jullie zijn vast de sprietjes van de omgeving ondanks al die taarten bij Macdonald. Geweldig, dat jullie zoveel dieren meemaken op de diverse campings. De zeekoe hou ik nog te goed, he Jook? Dierbare herinnering. Jullie hebben me Australie echt van heel andere kanten laten zien. Dat de kust zo mooi en gevarieerd eruitziet had ik zelf niet gezien. Ik vind het fijn, dat jullie nu in Sydney zijn. Mijn plekken: Randwick, daar heb ik het eerst gewoond en stond ook het ziekenhuis Prince of Wales. Later heb ik bij Janet Jones in Bellevue Hills gewoond , dichtbij de baai en ook bij Bondi Beach, waar jullie morgen naar toe gaan. Tijdens de jaarwisseling was ik bij Tineke. In het journaal van 20.00 kwam Sydney met de Harbou 0r Bridge op het scherm. Ik veerde gewoon op. Waren we even connected, hoor. (We keken een minuutje naar hetzelfde schouwspel). Lieverds, wat kan ik nog meer zeggen. Geniet gewoon maar. Tot de volgende keer. Heel veel liefs en kusjes voor jullie allebei. AnneMarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eindelijk Australia!

Nooit is het er tot nu toe van gekomen. Te ver, te duur, verkeerde seizoen, te weinig tijd. Niets voor loonslaven die we waren, zelfs niet voor die uit het onderwijs, die toch wat ruimer bedeeld zijn wat vakanties betreft.

Maar nu gaat het toch echt gebeuren! We gaan naar Australie!

Ja juist nu het nog kan, voordat ons pensioen is verdampt, de euro ontploft, Nederland gezonken en Europa versplintert!

Het pensionado leven is geen martelgang, merken we. We voelen ons zelfs af en toe een beetje schuldig naar al die hardwerkende kennissen van ons toe, die er ook een paar maanden tussen uit hadden gewild, maar die de economie en de maatschappij draaiende moeten houden.

We dempen die gevoelens met de gedachte dat ook we de economie een boost geven (we vliegen KLM) en dat ook Australie een oppeppertje kan gebruiken. Verder heb ik me zelf maar benoemd als correspondent van de
Weer club, waarvan ik lid ben, buiten trainingen verkenner van de Atletiek Vereniging en reporter voor diverse natuur clubs.

Nee, we zijn niet alleen maar luie pot verterende babyboomers!

We gaan een mooie en lange reis maken, vnl. in een campervan.

Als jullie zin hebben kunnen jullie ons volgen. Aarzel niet.
Onze "Volgers"waarschuwden ons de vorige grote reis voor een aardbeving bij Christchurch, een tsunami bij The Bay of Plenty en een kernramp in Japan, die ook gevolgen had voor Zuid Korea.
Zit je er met je neus boven op en merk je niets!

Al vast dank!



Recente Reisverslagen:

09 Januari 2013

Weer naar huis!

09 Januari 2013

Wollongong, een zonnig zilte finale

08 Januari 2013

Wildernis en mooie vergezichten

08 Januari 2013

Katoomba en Blackheath op een warme zomerzondag

06 Januari 2013

Blue Mountains, het wauw gevoel en de redding van

Actief sinds 26 Sept. 2012
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 37430

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 30 November -0001

Eindelijk Australia!

Landen bezocht: